• 30 dni na zwrot
  • realizacja zamówień 24h
  • wymiana rozmiaru tylko 7,99 zł
Pytania i odpowiedzi

# Ile trwa oraz ile kosztuje dostawa?


Wszystko zależy od wybranej opcji wysyłki:

- odbiór osobisty w siedzibie firmy: do 1 dnia roboczego, nie ponosisz kosztów dostawy!

- wysyłka kurierem DPD: 1 dzień roboczy przy płatności przed wysyłką - 11,99 PLN, oraz płatności przy odbiorze – 17,99 PLN

- wysyłka Pocztą Polską: do 2 dni roboczych przy płatności przed wysyłką - 10,99 PLN, oraz płatności przy odbiorze – 16,99 PLN

- wysyłka przez Paczkomaty InPost: 1-3 dni robocze przy płatności przed wysyłką - 9,99 PLN, oraz płatności przy odbiorze – 17,99 PLN

 

Jak mogę opłacić swoje zamówienie?


W naszym esklepie masz do wyboru 4 metody płatności za zamówienie:

- Płatność elektroniczna poprzez bezpieczny system DotPay (w tym płatność ratalna)

- Płatność przy odbiorze

- Przelew tradycyjny na nasze konto bankowe

- Płatność przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy

 

Co to jest Paczkomat InPost?


Paczkomat InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

 

Skąd dostanę informację, że paczka czeka w Paczkomacie?


Firma InPost wysyła SMSy oraz maile z informacją, że paczka czeka w wybranym Paczkomacie. W treści znajduje się kod otwierający skrytkę.

 

Czy istnieje możliwość zapłaty za zamówienie przy odbiorze paczki z Paczkomatu?


Tak, o ile wybrany przez siebie Paczkomat posiada taką funkcję (płatność tylko kartą).

 

Co w przypadku nieudanej płatności poprzez DotPay?


Jeśli płatność nie powiodła się poprzez system DotPay zamówienie możesz opłacić tradycyjnym przelewem na konto:

BANITA Sp. z o.o.

Ul. Dworcowa 6

65-019 Zielona Góra

96 1140 2004 0000 3902 7568 6647

W tytule wpłaty wpisz swój numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie.

 

Czy istnieje możliwość płatności ratalnej?


W ramach płatności elektronicznych DotPay istnieje możliwość zapłacenia za zamówienie w ratach (opcja e-raty z dotpay), za pośrednictwem Alior Banku. Alior Bank zajmuje się całym procesem kredytowania oraz sporządzeniem umowy. Opcja zakupów ratalnych dostępna jest dla zamówień powyżej 300 zł.

 

Na jakie konto bankowe mam wpłacić pieniądze za zamówienie?


Przelew należy zrobić na dane:

BANITA Sp. z o.o.

Ul. Dworcowa 6

65-019 Zielona Góra

96 1140 2004 0000 3902 7568 6647

W tytule wpłaty wpisz swój numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie.

 

Kiedy wysyłane są zamówienia?


Zamówienia wysyłamy codziennie w dni powszednie. Wszystkie zamówienia złożone do godziny 13:00 (za pobraniem oraz opłacone) wysyłamy jeszcze tego samego dnia.

 

Czy wysyłacie paczki w weekend?


Nie, zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku, pomijając święta.

 

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?


Na opłacenie zamówienia czekamy 7 dni. W przypadku braku płatności w tym terminie otrzymasz e-mail z przypomnieniem. Od tego czasu będziesz miał jeszcze 3 dni na uregulowanie płatności. W przypadku braku wpłaty zamówienie anulujemy. Jeśli wiesz, że się nie wyrobisz z zapłatą, napisz do nas, poczekamy – szkoda, żeby tak fajny towar Ci przepadł ;)

 

Jak mogę zmienić sposób płatności za zamówienie?


Wystarczy do nas napisać lub zadzwonić, pamiętając o tym, że zamówienia „za pobraniem” wysyłamy niezwłocznie po jego otrzymaniu (od poniedziałku do piątku), dlatego jeśli wysyłka już będzie u kuriera nie będziemy w stanie tego zmienić.

 

Co jeśli przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym czasie?


Jeśli przesyłka nie dotarła w terminie 3-7 dni roboczych od złożenia zamówienia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Sprawdzimy co się dzieje z przesyłką, potrzebne nam będą takie dane jak nr zamówienia oraz imię i nazwisko zamawiającego.

 

# Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie zastał mnie w domu, co teraz?


Kurier ma w obowiązku jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana w usłudze, jaką wysyłamy nasze przesyłki. Jeśli nie zastanie nikogo w domu to powinien zadzwonić pod podany przez klienta numer telefonu i umówić się na dogodną godzinę. Dlatego tak ważne jest podanie w formularzu prawidłowego numeru telefonu.

 

# Czy obowiązuje minimalna wartość zamówienia?


Nie, zamówienie można składać od dowolnej kwoty.

 

# Czy możliwe są dostawy za granicę?


Nie, póki co niestety nie wysyłamy paczek za granicę.

 

# Czy muszę zakładać konto, żeby kupić w sklepie MUUNO?


Nie, u nas możesz zrobić zakupy bez rejestracji w sklepie. Jednak pomijając krok rejestracji omija Cię sporo korzyści z nią związanych.

 

# Jak mam założyć konto w sklepie internetowym MUUNO?


Aby założyć konto w sklepie internetowym MUUNO należy kliknąć w link (górny prawy róg strony) "ZAREJESTRUJ SIĘ", a następnie podać email oraz hasło, później sprawdzić pocztę i kliknąć na link potwierdzający poprawność adresu e-mail. Rejestracji można także dokonać przechodząc przez kolejne kroki realizacji zamówienia.

 

# Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie internetowym?


Przede wszystkim możesz zachować adresy dostawy i dane potrzebne do wystawienia faktury oraz na bieżąco sprawdzać status swojego zamówienia. Możesz zachować swój koszyk, wrócić do niego po przemyśleniu zakupów, pamiętając o tym, że rzecz rezerwujemy dopiero w momencie złożenia zamówienia. Każda osoba, która się zarejestruje dostaje 5% zniżki na pierwsze zakupy!

 

# Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?


Tak, dane możesz zmienić w dowolnym momencie, poprzez zalogowanie się na swoje konto.

 

# Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?


Oczywiście! Wystarczy zadzwonić pod numer 537 779 365, osoba z naszej ekipy poprowadzi Cię przez proces składania zamówienia.

 

# Jak mogę zapisać się do newslettera?


Zapisać się do newslettera możesz w dolnej części strony (w stopce), wystarczy w pustym polu wpisać swój adres email lub poprzez zaznaczenie pola "Chcę otrzymywać E-mail Newsletter " przy rejestracji. Dodatkowo możesz zaznaczyć opcję „Chcę otrzymywać E-mail Newsletter” podczas edycji profilu.

 

# Czy w każdej chwili mogę zrezygnować z newslettera oraz jak to zrobić?


Tak, w każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera, wpisując swój adres jeszcze raz na stronie sklepu (w to samo miejsce w które można się zapisać) oraz potwierdzić zmianę. Na maila dostaniesz potwierdzenie wypisania się z naszej listy mailingowej.

 

# Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła do mojego konta?


W ekranie logowania należy kliknąć w link przy „Nie pamiętasz hasła?”, a następnie podać adres email podany przy rejestracji. Na ten adres wyślemy link do strony, na której podasz i potwierdzisz nowe hasło.

 

# Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?


Z EKIPĄ MUUNO możesz skontaktować się na kilka sposobów: telefonicznie (rozmowa, SMS), poprzez wysłanie wiadomości na e-mail, Facebook, Instagram, a także przez czat online – dostępny na naszej stronie internetowej (w godzinach 8:00 – 16:00).

 

# Jak mogę dokonać zakupów?


Wszystkie informacje na temat poprawnego przejścia przez proces zakupowy znajdziesz w zakładce "Jak kupować" (w stopce strony).

 

# Czy mogę zarezerwować produkt bez kupowania go?


Produkty, które dodajesz do koszyka nie są rezerwowane. Rezerwacja odbywa się dopiero w momencie złożenia zamówienia. Istnieje także możliwość rezerwacji produktu, kontaktując się z nami najlepiej telefonicznie, bądź przez czat online naszego esklepu.

 

# W jaki sposób mogę się upewnić, że proces zakupów został przeprowadzony poprawnie?


Po zakończeniu zakupów, otrzymasz na swoją skrzynkę mailową potwierdzenie złożenia zamówienia w naszym esklepie (jeśli nie dostaniesz takiego maila na skrzynkę, warto sprawdzić folder SPAM).

 

# Jeśli zamówię kilka rzeczy, ale w osobnych zamówieniach, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?


Tak, jednak musisz powiadomić nas o tym niezwłocznie po złożeniu zamówień (telefonicznie lub mailowo).

 

# Czy mogę sprawdzić co dzieje się z moim zamówieniem?


Każde zamówienie złożone w naszym sklepie internetowym ma swój status, który można zobaczyć po zalogowaniu się na swoje konto.

 

# Co oznaczają statusy zamówień widoczne przy moich zamówieniach w panelu Klienta?


„Złożone” - oznacza, że zamówienie zostało przyjęte.

„Przyjęte do realizacji” - oznacza, że zamówienie jest w trakcie kompletowania.

„Gotowe do wysyłania” - oznacza, że zamówienie zostanie przekazane kurierowi.

„Gotowe do odbioru” - oznacza, że zamówione produkty są gotowe do odbioru osobistego.

„Przesyłka wysłana” - oznacza, że zamówione produkty, zostały zapakowane i wysłane z magazynu pod wskazany przez Ciebie adres.

„Zwrócone” - oznacza, że produkty (minimum jedna rzecz) z zamówienia zostały zwrócone przez ciebie.

 

# Czy mogę zmodyfikować lub anulować moje zamówienie?


Tak, do póki przesyłka nie zostanie wysłana, zamówienie można anulować lub zmodyfikować poprzez kontakt telefoniczny, mailowy lub przez czat online z naszą ekipą. Samodzielna zmiana lub anulowanie zamówienia nie jest dostępne.

 

# Co mam zrobić, jeżeli otrzymam niewłaściwy produkt?


Skontaktuj się z nami! Możesz to zrobić za pośrednictwem maila, telefonicznie lub przez czat na stronie sklepu. Na pewno rozwiążemy problem ;)

 

# Czy mogę wysłać do sklepu paczkę za pobraniem lub do paczkomatu?


Nie, nie odbieramy paczek z paczkomatu, ani za pobraniem.

 

# Czy mogę wymienić produkt?


Oczywiście! Wystarczy przesłać do nas rzecz którą chcesz wymienić z wypełnionym formularzem wymiany. Chcesz mieć pewność, że nikt nie kupi produktu, na którym Ci zależy? Zarezerwuj go!

 

# Czy mogę zwrócić towar bez podawania przyczyny?


Oczywiście, wystarczy odesłać do nas produkt z wypełnionym formularzem zwrotu.

 

# Ile mam czasu na wymianę/zwrot?


Na wymianę lub zwrot masz 30 dni od czasu otrzymania przesyłki.

 

# Czy zwrot może zostać odrzucony?


Zwrot może zostać odrzucony w przypadku, kiedy został on wykonany po terminie 30 dni. Odrzucenie zwrotu może nastąpić również w sytuacji, kiedy odsyłane produkty noszą ślady użytkowania.

 

# Czy mogę wymienić produkt na inny model?


Tak, ewentualne różnice w cenie doliczymy do kwoty pobrania za paczkę lub zwrócimy ją na konto.

 

# Czy mogę wymienić / zareklamować / zwrócić tylko jeden produkt z zamówienia?


Tak, możesz wymienić, zareklamować lub zwrócić tylko część zamówienia.

 

# W jaki sposób dokonać reklamacji?


W celu złożenia reklamacji, należy spakować produkt i odesłać go do nas wraz z załączonym formularzem reklamacji (wszystkie informacje znajdują się w zakładce „WYMIANY I ZWROTY” w stopce strony).

 

# W jakim czasie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków?


Środki zwracane są na Twój numer konta bankowego, bądź przez przekaz pocztowy na podany adres (usługa dodatkowo płatna). Zwrot środków następuje w terminie do 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia.

 

# Jak uzyskać rabat lub zniżkę w sklepie MUUNO?


W celu uzyskania kodu rabatowego, zniżki zapisz się do newslettera. Otrzymasz powitalną zniżkę 5% na zakupy oraz na bieżąco będziesz informowany o zbliżających się promocjach. Dbamy o naszych klientów, wysyłając im co jakiś czas kody rabatowe na maila.

 

# Gdzie na stronie wpisać kod rabatowy?


Kod rabatowy wpisz po wejściu do koszyka, w oznaczonym polu „Mam kupon rabatowy ”, pamiętaj, aby po wpisaniu kodu kliknąć na napis „Użyj” znajdujący się po prawej stronie.

 

# Co jeśli chcę wymienić produkt na ten sam model ale inny rozmiar, a cena produktu uległa zmianie?


Jeśli chcesz wymienić produkt na inny rozmiar ale ten sam model, cena pozostaje taka jaką zapłaciłeś podczas składania zamówienia.

 

# Czy zapisanie się do newslettera oznacza założenie konta?


Nie, zapisanie się do newslettera nie jest równoznaczne z założeniem konta. Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach to warto zapisać się do newslettera ;)

 

# Jak wybrać odpowiedni rozmiar ubrania?


Każdy model ubrania w naszym sklepie jest mierzony przez nas, na płasko, bez rozciągania. Dlatego najlepiej, przed dokonaniem zakupu, najpierw sprawdzić wymiary produktu (podane w tabeli rozmiarów) i przyrównać do swoich ubrań które nosimy, wtedy będzie większa pewność, że wybierzemy dobry rozmiar.

 

# Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?


Najłatwiej skorzystać z wyszukiwarki na stronie, która znajduje się na górze strony, lub przeglądając główne kategorie w menu.

 

# Czy mogę otrzymać fakturę VAT?


Oczywiście, wystarczy podczas składania zamówienia napisać uwagę w dodatkowych informacjach oraz podać dane do faktury. Dokument dołączymy do przesyłki.

 

# Gdzie dowiem się o aktualnych promocjach?


O naszych promocjach informujemy na Facebooku, Instagramie, na naszej stronie internetowej oraz z newslettera (zamiennie), warto nas obserwować na różnych płaszczyznach żeby nic nie przegapić.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl