• 30 dni na zwrot
  • darmowa dostawa od 149 zł
  • wymiana rozmiaru tylko 7,99 zł
Wymiany i zwroty

 

Wymiany



W przypadku zamówienia ubrania w nieodpowiednim rozmiarze, klient może je w terminie 30 dni wymienić na inny rozmiar lub model.

Ważne! Wymianie podlegają wyłącznie nowe i nieużywane towary.

Wymiana jest możliwa jeśli posiadamy wybrany towar (model, kolor, rozmiar) na magazynie.

Aby dokonać wymiany towar należy odesłać na adres:

 

Banita Sp. z.o.o.

ul. Sienkiewicza 9       

65-443 Zielona Góra

 

wraz z wypełnionym formularzem wymiany:


Jeśli nie mają Państwo możliwości wydrukowania formularza prosimy o dołączenie ręcznie wypisanego formularza zawierającego: imię i nazwisko, nr zamówienia, nr telefonu kontaktowego, adres do wysyłki zwrotnej, model, rozmiar oraz kolor towaru na wymianę.

Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.


Koszt przesyłki w obie strony ponosi Kupujący. Koszt przesyłki do kupującego to 7,99 zł, płatne gotówką przy odbiorze przesyłki.

Uwaga! Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy.

Nie odbieramy paczek wysyłanych do paczkomatów ani innych punktów odbioru.

W przypadku pytań dotyczących wymian prosimy o kontakt telefoniczny (537 779 365 oraz 533974111) lub mailowy (sklep@muuno.pl).
 
 
 
Wymiany bez wychodzenia z domu. 

 
Możesz to zrobić bez wychodzenia z domu! Poniższa instrukcja przedstawia jak w łatwy i szybki sposób dokonać wymiany na zasadach drzwi do drzwi.
 
1. Wypisz formularz wymiany i dołącz go do zwracanego produktu. Formularze znajdziesz pod tym linkiem
 
2. Zapakuj towar, który chcesz wymienić lub zwrócić (w cokolwiek umożliwiającego transport i zabezpieczającego towar przed zniszeniem - koperta, foliopak, kartonik, owinięty taśmą worek). Nie przesadzajcie z zabezpieczeniem, nasze produkty nie są szklane :)
 
3. Prześlij nam e-mail z informacją, że mamy odebrać od Ciebie towar. W mailu podaj swoje imię i nazwisko oraz numer Twojego zamówienia. Podaj dzień w który kurier ma odebrać paczkę (od poniedziałku do piątku). Jeśli mamy odebrać paczkę spod innego adresu, niż ten podany w zamówieniu, podaj również ten adres. Napisz nam również w mailu model i rozmiar towaru do wymiany, żebyśmy mogli zarezerwować go dla Ciebie.
 
UWAGA! Nie ma możliwości odbioru paczki w ten sam dzień w którym otrzymujemy zgłoszenie. Jeśli paczka ma zostać odebrana następnego dnia, zgłoszenie musi zostać przesłane najpóźniej o godzinie 11:30.
 
I to w zasadzie wszystko! Oczekuj kuriera, który odbierze od Ciebie towar. Jak tylko towar dotrze do nas i sprawdzimy czy wszystko z nim w porządku to odsyłamy do Ciebie towar wybrany na wymianę. Za usługę płacisz w momencie odbioru przesyłki zwrotnej od nas.
Koszt usługi wymiany drzwi do drzwi to tylko 17,99 zł. W skład ceny wchodzi 10 zł za odbiór paczki i przesłanie jej do nas (opłata jak za wysyłkę paczki pocztą) oraz 7,99 zł za wysłanie nowej przesyłki (jest to nasza standardowa stawka za wysyłkę w przypadku wymiany).
Możesz oczywiście wymieniać towar w tradycyjny sposób - czyli odesłać towar do nas (we własnym zakresie) a my odeślemy wybrany produkt do Ciebie.

 

Odstąpienie od umowy - zwrot



Każdemu klientowi sklepu muuno.pl przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy należy, w terminie 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki, wysłać stosowne oświadczenie (wzór znajdą Państwo poniżej) na adres:

 

Banita Sp. z.o.o.

ul. Sienkiewicza 9

65-443 Zielona Góra

 

Oświadczenie może również zostać wysłane w formie elektronicznej na adres sklep@muuno.pl


Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy:

Jeśli nie mają Państwo możliwości wydrukowania formularza prosimy o przesłanie oświadczenia mailowo lub o dołączenie ręcznie wypisanego formularza zawierającego: imię i nazwisko, nr zamówienia, nr konta i dane do przelewu.

Towar należy zwrócić w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, nie później niż w terminie 14 dni (licząc od dnia odstąpienia od umowy).

Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.


Koszt przesyłki ponosi Kupujący.

Pieniądze zostaną zwrócone na wskazane przez Klienta konto bankowe w terminie do 14 dni od daty otrzymania paczki.  Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!

Nie odbieramy paczek wysyłanych do paczkomatów ani innych punktów odbioru.

W przypadku wyboru zwrotu pieniędzy za pomocą przekazu pocztowego wartość zwrotu zostanie pomniejszona o koszt usługi (przekaz pieniężny).

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się w regulaminie.

W przypadku pytań dotyczących odstąpienia od umowy prosimy o kontakt telefoniczny (537 779 365 oraz 533 974 111) lub mailowy (sklep@muuno.pl)

 

Reklamacje


Towar posiadający fabryczne wady lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z formularzem reklamacji na adres:

 

Banita Sp. z.o.o.

ul. Sienkiewicza 9

65-443 Zielona Góra

 

Wzór formularza reklamacyjnego:

- link do formularza

Jeśli nie mają Państwo możliwości wydrukowania formularza prosimy o dołączenie ręcznie wypisanego formularza zawierającego: imię i nazwisko, nr zamówienia, nr telefonu kontaktowego, adres do wysyłki zwrotnej, nr konta i dane do przelewu, przyczynę reklamacji.

Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.


Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na wskazane przez Kupującego konto bankowe.

Nie odbieramy paczek wysyłanych do paczkomatów ani innych punktów odbioru.

Termin rozpatrzenia reklamacji – 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. O wyniku rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Państwa mailowo.

W przypadku pytań dotyczących reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny
(537 779 365 oraz 533974111) lub mailowy (sklep@muuno.pl).

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl